Hanna haastoi. Nimittäin seiskameemiin. Tehtäväni on kertoa seitsemän faktaa/omaa tapaani ja haastaa jälleen mukaan seitsemän muuta bloginpitäjää jättämällä asiasta kommentti heidän blogeihinsa.

Koska olen oikeasti aika outo, olen jo
aiemmin luetellut omituisuuksiani. Tähän pitää siis keksiä uusia. Kas tässä.

  1. En koskaan syö kastiketta. Kastikkeen lotraaminen pilaa ruoan, koska silloin ruoka-aineet sekoittuvat. En voisi myöskään kuvitella syöväni naudan- ja broilerinlihaa samassa ruoassa. Kun ei se vaan käy.
  2. Vuodevaatteiden on oltava samaa sarjaa ja/tai väreiltään yhteensopivat. Oon sängyn petaaminen tuottaa tässä dilemman. Pyrin siihen, että joko Oon tai meidän aikuisten lakanat olisivat yksiväriset. Aina se ei onnistu ja se on kriisin paikka.
  3. Kurkin kirjojen loppuja. Jännien kirjojen kohdalla kurkin eteenpäin, haluan tietää mihin asti on turvallista lukea ja missä kohtaa pitää pissiä pöksyihinsä ja lähteä tarkastamaan kaappeja. Kun tietää etukäteen että sivulla 103 kirvesmurhaaja hyökkää ja että toisaalta sivulla 105 ollaan jo tyystin toisten ihmisten parissa (ja nämä ihmiset eivät ole hengenvaarassa) on paljon rentouttavampaa lukea.
  4. Imetän taaperoikäistä, suhtaudun skeptisesti lehmänmaidon käyttämiseen (muussa kuin jäätelössä ja suklaassa) minkään ikäisen ihmisen ruokavaliossa mikäli se ei ole syystä tai toisesta välttämätöntä, haluan nukkua perhepedissä, en halua huudattaa lastani turhan päiten. Olen siis hörhö.
  5. Vasemman nimettömäni kynnessä ei pysy kynsilakka. Ei vaan pysy. Lähtee yhtenä lätkänä irti kun heilautan kättä.
  6. Minulla on viisi alaetuhammasta siinä missä teillä muilla on neljä.
  7. Olen aatteellisesti uskonnoton. Eikä me jaksettu viettää edes nimiäisiä hämäyksen vuoksi. Voi sukulaisia.

Riittiks noi? Haastetaan mukaan Irkku, Mirkka, Kotirouva, Birke, niin ja Oo haluaa haastaa Micon. Koska periaatteesta vastustan kaikkia sääntöjä, haastan vain nämä enkä seitsemää. Vassokuu :)