ja jotkut asiat ovat erityisen suhteellisia.

Silloin tällöin. Siinäpä oiva ilmaisu.

"Syön karkkia silloin tällöin" - käytetään kun halutaan antaa käsitys ettei sitä karkkia nyt joka päivä mätetä naamaan puolta kiloa, tai ainakin megapussillista, heti kun jälkikasvu nukahtaa tai katsoo muualle.

"Käyn lenkillä silloin tällöin" - käytetään  kun yritetään uskotella itselle tai toisille että tulee sitä liikuttua ja ihan varta vasten lähdettyä reippaasti verkkarit jalassa purtsille porhaltamaan, useammin kuin kuukauden ensimmäisenä päivänä tai satunnaisena maanantaina kun laihdutus alkaa _ihan oikeasti nyt_.

"No, irkkaan mä silloin tällöin" - joskus, hetken kerrallaan, ja irkki kiinni kun lätinät on lätisty. Tottahan toki.

"En mä juuri katso telkkaria, jonkun dokumentin silloin tällöin" - hahahaaah. Teho-osasto jatkuu torstaina. Mietin jo mitä karkkia ostaisin tehismässyksi jotta nautinto olisi täydellinen.

"Silloin tällöin tulee kyllä karjaistua lapselle, mutta kyllä mä yritän puhumalla selvitä" - ÄLÄ laita sormia sinne oven väliin kun joka kerta tulee parku ja on se nyt IHME ettei sen pakastimen superboosterinapin voi antaa olla, nyt IRTI siitä, usko nyt!

"Olen mä silloin tällöin tullut tehneeksi raskaustestin ja negaahan ne yleensä ovat näyttäneet". Kylkyl. Uskoo kuka tahtoo tai ei historiaani tunne.

Huihai.