Taas se iski. Tämä ei ilmeisesti liity menkkoihin vaan se on tuo aurinko joka tämän tekee. Olen tänään vaihtanut Oon kaikki lelut (tahtoo sanoa laittanut vaatehuoneeseen jemmaan ne jotka viimeksi olivat esillä ja kaivanut jemmasta "uusia" tilalle), perannut kirjahyllystä enimpiä hömppädekkareita ja laittanut ne myyntiin, suorittanut normaalit pyykkivelvoitteet ja niiden lisäksi pessyt meidän tyynyt, tonkinut ylimääräkamat ja pakannut ne menemään Vaakan keräyksiin, jynssännyt vessan ja imuroinut makkarin, siirrellyt vähän huonekaluja (se vaippakaapin siirto aiheutti kierteen) ja käynyt läpi epämääräiset lehtipinot joita meille jostain syystä kertyy. Niin ja lakanat vaihdoin. Seuraavaksi väsään pullataikinan.

Ookin tykkää siivota. Kuullessaan maininnan että nyt siivotaan, jälkikasvu toteaa reippaasti "hajja!" ja kipaisee hakemaan ikioman punaisen lattiaharjansa. Ja sitten eikun harjaamaan. Voi niisk nyt taas.

Olisi kiva ajatella että olen reipas, mutta en mä ole. Mulla on vain vähän tylsää.