Birke haastoi jo tovi sitten, nyt on sopiva hetki vastailla.

"Täytä omat kolmen kärkesi. Lähetä minulle ja muille ystävillesi, joiden elämään haluat kurkistaa! "

10 vuotta sitten, vuonna 1997:
1. Olin nuori ja tyhmäkin ja menin naimisiin
2. Olin työpaikassa jota en oikeastaan halua muistella
3. Ostin ensimmäisen kännykän, kyllä, tämä samoin kuin Birkellä. Se oli Nokian 1611.

5 vuotta sitten, vuonna 2002:
1. Olin taas työpaikassa jota en oikeastaan halua muistella
2. Kävin lomalla Tunisiassa ja tulin siihen tulokseen että ei ole minua varten tämä
3. Meille tuli tiskikone. Rakkautta ensi tiskauksella.

Kolme vuotta sitten, vuonna 2004:
1. Olin kivassa työpaikassa :)
2. Purimme keittiön ja olohuoneen välisen seinän, aika mielenkiintoinen kokemus
3. Kävin lomalla Kyproksella ja tulin siihen tulokseen että on juurikin minua varten tämä

Vuosi sitten, 2006:
1. Lomailimme Ahvenanmaalla, todella jees
2. Löysin
Mammakeitaan
3. Hurahdin lopullisesti

Tähän asti tänä vuonna:
1. Suuri toive toteutui, olen raskaana
2. Meille tuli kissa, kaikkea sitä
3. Oo sanoo "kotiin" tarkoittaen Mammakeidasta

Eilen:
1.
Emon suojissa
2. Irtokarkkeja
3. Nukahtaminen itsekin illalla lasta nukuttaessa

Tänään:
1. Lorvimista
2. Haettiin Oon kanssa kaupasta satsumia
3. Nollataan aivot kohta BB:n parissa

Huomenna.
1. Perhekahvilan vetovastuu
2. Makaronilaatikko
3. Kirjastossa tarvis käydä

Ensi vuonna:
1. Perhe toivottavasti kasvaa nelihenkiseksi
2. Emo on vielä tämänvuotistakin onnistuneempi (miten niin mielessä...)
3. Tahdon uudestaan Ahvenanmaalle

Haastan yllätyksellisesti kaikki. Vassokuu vaan.