niin päivitän.

Miksi en päivitä useammin? En minä tiedä. En muista. En jaksa. En ehdi. Tai no ehtisin, mutta aika menee irkatessa ja naamakirjassa tekemässä typeriä turhia quizeja joiden perusteella olen milloin mikäkin raisiolainen tai pupu. Puhumattakaan muistiinpanoista muistiinpanojen perään, sillä kaikkiahan kiinnostaa minkä värisellä tuolilla istun ja mikä on lempijuomani. Tietysti.

Mutta asiaan.

Tänään vuosi sitten minusta tuli kahden pojan äiti. Vee pikkuinen tuhisi kainalossa ja olin, mitä nyt vähäsen jumissa sängyssä, elämäni vedossa ja maailman onnellisin. Olen minä edelleenkin, paitsi en elämäni vedossa. Ja Vee on näin iso (11,5 kg ja 79 cm tarkalleen, eilen kävin huvittamassa itseäni neuvolassa):

Jos tätä nyt joku vielä lukee, voisiko viitata, ehkä motivoidun päivittämään useammin jos en tyhjille seinille lätise? Kiitoskiitos.