Tänään herättiin klo 6.10. Enteellisesti mietin tärykalvoja kun korvaani kirkaistiin ja jatkettiin siitä suoralla huudolla tunnin ajan. Panadol sai homman tolalleen ja Oo nukahti uudestaan. Päiväunilta herättiinkin sitten taas kirkumaan. Ruoka ei oikein maistunut. Tissi kyllä. Imetystukiryhmässä käytiin ja kaikki oli sitä uniltaheräämishuutoa lukuunottamatta ookoo. Juuri se, että imetyksessä ei ollut mitään ongelmaa, karisti osaltaan epäilyksiä mutta jossain pinnan alla se ajatus silti kyti. Eikun lääkäriin.

Mehiläiseen siis, kun sinne sai ajan nopeimmin. Ja korvatulehdushan sieltä löytyi molemmin puolin, ärhäkkä malli, mutta tuoreen näköinen eli ei se nyt päiväkausia kytenyt ole. Vaikka olisipa tuon huudosta huomannut. Ehkä. Lääkärin nimi, Taina Juvén, kuulosti epämääräisesti tutulta. Liekö jollain hörhöpostituslistallani mainittu?

No mutta, meillä ei muita lääkäreitä katsota enää päinkään.  Ei puhettakaan mistään lastenlääkäriliiton yhden vuoden imetyssuosituksista vaan "hienoa että imetät, saat onnitella itseäsi infektiokierteen välttämisestä kun olet imettänyt pitkään ja pidät kotihoidossa, ja hienoa että imetät edelleen niin saa ravintoa ja nestettä kun ei oikein ruoka maistu, lapsi ei näytä kuivuneelta ja äidinmaito imeytyykin parhaiten". Mä olin ihan että :O Ihana ihminen. Keskusteltiin vielä vähän imetysasennoista ettei sattuisi korviin ja lapsentahtisuus oli ihan pop. Oo sai tarrankin, ja ennen kaikkea tämä lääkäri osasi kohdata lapsen. Esitteli itsensä lapselle, oli kiva ja kiltti ja kiireetön, vastasi äidin tyhmiin kysymyksiin ja hymyili ihan silleen oikeasti. Mutta että onni onnettomuudessa, löytyipähän meille henkilääkäri. Mä olen ihan tohkeissani. Juhuu. Maltan tuskin odottaa jälkitarkastusta... (Mulla kun on tuota vähän toisenlaisia kokemuksia lääkäreistä ja niiden mielipiteistä imetystä koskien, kun lapsi on jo noin Kamalan Iso. Että sokerilientä ja hampaat ja härregyyd kenen mielihalu se nyt enää on ja anna nyt sille Oikeaa Maitoa. Pöh.)

Ja se toinen juttu. Kp 17, testiviiva edelleen sellainen haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta selkeä viiva eikä mikään haamu. Kyllä mä nyt olen päättänyt että me tehdään toinenkin hääpäivävauva :)

Toivottavasti ei tartutettu kenenkään vauvaa päivällä :(