Olen aina tykännyt Teho-osastosta. Kohtuullisen laadukkaasti tehtyä draamaa jossa on muutakin kuin henkilöhahmojen oivoi-niinvaikeeta yksityiselämää ja jossa potilaat silloin tällöin selviävät hengissä. Luka on aika jees vaikkei pääsekään mun ihanat miehet -listalle*) Ja Abby, sinä olet aina ollut suosikkini.

Abby, Abby. Sinä olet klaarannut mielenterveysongelmat perheessäsi, alkoholiongelmasi, lopettanut vissiin tupakoinninkin, selvinnyt Carterista joka oli symppis mutta teki tyhmästi, lukaissut lääkäriksi, olet pelastanut henkiä ja selvinnyt itse kuolemanvaarasta, olet ollut ihailtavan näsäviisas ja muutenkin viisas selviytyjä. Ja sitten sait vauvan. Olin aivan älyttömän iloinen puolestasi.

Ja sitten. Argh. Abby. Petit minut. Paitsi että menit töihin kun lapsi oli jotain ekskyysmii viikon ikäinen ja käytät roikotinta etkä näe siinä mitään pahaa, niin minä pieni mainosteeveen katselija täältä kaukaa haluan vain sanoa että pieniä vauvoja EI laiteta sänkyyn itkemään ja kuunnella parkua itkuhälyttimestä viinilasi kädessä todeten että kyllä se sen itkun joskus lopettaa. Niin ei vain tehdä. Joku ilkeä jossain toisessa sarjassa voisi tehdä (jos sen hahmon ilkeyttä haluttaisiin sillä korostaa ja se saisi siitä noottia) mutta ei mun lempihahmo mun lempisarjassa.

Abby. Sinun piti olla kiva ja kiltti ja viisas. Jos tällaiseen ei voi luottaa, mihin voi? En ala enää mitään.

                                                                    Nimimerkki Tyrmistynyt

 

*) Se lista:

  1. Bruce Willis
  2. Bruce Willis
  3. Johnny Depp
  4. Enrique Murciano
  5. Bruce Willis
  6. Jake Gyllenhaal
  7. Eric Szmanda
  8. Steven Hyde (roolinimellään koska on listalla vain roolihahmona, näyttelijästä viis)