Mä en tiedä mikä muhun meni sunnuntaina. Ostin laivalta vain yhden naurettavan pussillisen karkkia. No nehän menivät heti kättelyssä eilen. Siippa puolestaan oli kaukaa viisas (ja läheltä vähemmän) ja osti kassillisen namuja. Enimmäkseen sillä säilyi tolkku ja se keskittyi viinikumeihin (yöks) ja After Eighteihin (yöks yöks) ja  Haribon persikoihin (yöks yöks yöks), mutta sitten se ei voinut itselleen mitään ja osti myös vadelma- ja lakuveneitä. Ja niistähän minäkin tykkään. Mä nyt sitten näpistin niitä kun se on töissä. Mutta hei. Kassillinen! Ja mulla ei mitään. Niisk.

Niin mutta sitä reissukestoiluahan mun piti hehkuttaa. Tai kylmän viileästi todeta että ei mitään ongelmaa. Mukana oli 5 (tasku)vaippaa per perilläolopäivä, kolme yövaippaa ja yksi päivävaippa vielä kiellon päälle. Kaikki menivät, mutta yhtään ei jäänyt vajaaksikaan. Tosin ekan yön Oo oli kuiva, joten se yövaippa siirtyi pitkän vaihtovälin päivävaipaksi. Eli ensi kerralla ottaisin 6 vaippaa per päivä jos tilaa olisi. Se, mikä etukäteen eniten mietitytti, eli likaisten kuljetus, ei ollut sekään minkäänmoinen pulma. Meillähän oli se hotellihuone tulopäivällä klo 14 alkaen, sinne mahtui vaippa poikineen, ja luovuttaessamme huoneen lähtöpäivänä klo 12 kävimme heivaamassa kassit ja pussit Centralstationin mittavaan säilytyslokeroon. Bussi satamaan lähti sitten illalla siitä pihalta, joten kantomatka oli aika minimaalinen. Pienimuotoisia teknisiä vaikeuksia oli mahduttautua vankkureiden, kassien, pussien, nyssäköiden, pakaasien ja kantamusten kanssa hyttiin, mutta se nyt ei ollut vaippojen vika.

Tosin se antibioottiripuli oli jo ohi. Sitä en tiedä mitä olisi tapahtunut ja miten närvi olisi kärähtänyt jos ipana olisi prööötsss joka vaippaan vartin sisään. Onneksi näin ei käynyt. Mutta olenko mä hassu kun olen niin tohkeissani?

Kp on 24. Navanalusrintamalta ei mitään uutta.